duminică, 6 ianuarie 2008

Despre scorpioni

Nu m-am gandit serios pana acum cu ce ar trebui sa incep acest blog. Dar in seara asta ceva mi-a atras atentia...
Va voi reda pasajul:
"Era neagra ca veninul, inflacarata precum ura si frumoasa ca moartea.
Cobori de pe o duna, tacuta ca un miraj, unduitoare ca o odalisca, si inainta catre mine indoindu-si natural tarsurile si curbandu-si scuturile, cu maretia unei regine a desertului si cu malitia unei zane carnivore. Se opri la cinci lungimi de mine, isi lasa in jos spinulele palpilor tarsieni si isi intinse ochii ei de langusta.
- Sa nu-ti faci iluzii, sopti. Sunt aici ca sa te ucid!"

Alessandro Boffa, Esti un animal, Wiskovitz

2 comentarii:

Anonim spunea...

am citit "Despre scorpioni" din greseala... o cautare pe google (al treilea link parca).
Mi-a placut mult, fac un abonament la RSS.
La cat mai bune posturi.
P.S.: postat cu cateva ore in urma? HOT!

Anonim spunea...

na! de la caldura am vazut 06.08.2008 in loc de 06.01.2008, data postarii.